Beantwoord

Een MB instellen voor de volgende periode

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Hallo mensen

Vraag1:

Half deze maand  ga ik een paar dagen naar Zwitserland (= ook zaone 1)

De 12de wordt het termijn van m'n vrouw haar abonnement echter pas vernieuwd 

Kan ik ook nu al voor de volgende periode een nieuwe MB-Aanvuller bestellen?

Vraag2:

Kan ik als in in Zwitserland ben gewoon bellen (ik heb onbeperkt bellen in m'n abonnement)?

 

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 May 2023, 18:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hi @Jan Filarski  

Een MB aanvuller is geldig gedurende de looptijd van de bundels die je hebt. Je kunt niet voor de volgende bundelperiode nu al extra MB aanschaffen.

Zoals je op deze pagina bij buitenland tarieven kunt lezen kun je bellen, sms-en en internetten met je bundels in de zone 1 landen. Wel geldt een Fair Use Policy wat je ook kunt lezen. Dus eenvoudig gezegd geen buitensporig gedrag wat betreft het netwerk belasten.

Vakantie informatie lees dit ook maar eens door. Belangrijke tip, gebruik zoveel mogelijk, voor zover mogelijk WiFi. Gebruik mobiel internet alleen wanneer nodig, aanzetten wanneer nodig. Uitzetten wanneer niet nodig. Maar wat nog veel belangrijker is, geniet samen van jullie vakantie.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Jan Filarski

Leuk om te lezen dat je op reist gaat naar Zwitserland! 

Ik zie dat onze Superster @Snowboard jouw vragen al correct heeft beantwoord en ook nog eens handige tips heeft gegeven voor jouw verblijf in het buitenland. 
Indien je nog vragen hebt omtrent het gebruik in het buitenland dan kan je die altijd stellen via deze weg en of middels een privé bericht. 

Heel veel plezier in Zwitserland! 😎

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer