Beantwoord

elk nummer dat ik bel: doorschakelen met voorwaarden actief.

  • 29 October 2019
  • 5 reacties
  • 4708 Bekeken

Bij elk nummer dat ik bel krijg ik melding: doorschakelen met voorwaarden actief. Ik heb al mijn netwerkinstellingen gerest. De ##002# gedaan en *#21#. En signaalsterkte is: -87 dBm 53 asu.. wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord door Sanne 15 September 2020, 09:37

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +8

Hallo @Janita,

 

Welkom op onze community!

 

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met bellen.

 

Heb je al geprobeerd om je netwerkinstellingen te resetten in jouw telefoon? Wellicht is dit een oplossing.

 

Mocht dit geen oplossing bieden, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.

 

Succes!

 

Groet,

 

Youp

 

 

Als ik naar iemand bel of gebeld wordt blijft doorschakelen met voorwaarden actief. Ook heb ik geprobeerd om dit uit te schakelen doormiddel ##002# in getoetst te hebben, telefoon uit gezet weer aangezet het probleem blijft het zelfde. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Santana1958,

Lukt het wel om een gesprek tot stand te brengen, of verbreekt de verbinding na de melding “doorschakelen met voorwaarden actief”? Krijg je deze melding ook bij ieder gesprek?

Krijg je dit bij ieder gesprek, dan ligt het waarschijnlijk bij de eigen instellingen. Is het doorschakelen met de belfunctie van de telefoon ingeschakeld, dan kan je het daar met ##002# ook weer uitschakelen. De andere optie is om het in- of uit te schakelen bij de instellingen van jouw telefoon. Dit vind je bij Instellingen > Oproepinstellingen > Oproepen doorschakelen > Altijd doorschakelen

Groet, Sanne

 

Hoi Sanne,

Ik kan wel verbinding maken(duurt wel lang) dan ik anders gewend ben maar hij blijft doorschakelen met voorwaarden actief. Ik heb ook al ##002# gedaan maar blijft bij hetzelfde

 

Groet

Rob

Reputatie 3
Badge +7

Hoi Sanne,

Ik kan wel verbinding maken(duurt wel lang) dan ik anders gewend ben maar hij blijft doorschakelen met voorwaarden actief. Ik heb ook al ##002# gedaan maar blijft bij hetzelfde

 

Groet

Rob

 

De melding op zich is wel een standaard melding. Deze hoor je bijvoorbeeld ook als een gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Zien de bellers wel jouw nummer in beeld, komt het gesprek ook tot stand dan lijkt er in de verbinding op zich geen probleem te zijn. 

Je kan via de instellingen nog wel nagaan of er ergens een doorschakeling actief staat.

Groet, Sanne

Reageer