Beantwoord

Elke beller onbekend

  • 9 August 2020
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

Badge

Ik loop al heel lang met het probleem dat elke beller onbekend is, zelfs nummers die in mijn contacten staan. Ik heb dit probleem al op verschillende toestellen gehad en ik zou er nu heel graag een oplossing voor willen. Als het goed is, staan mijn instellingen op mijn telefoon goed en ligt het daar niet aan. De vorige keer dat ik hier hulp om vroeg, werd het gemakkelijk op Apple geschoven. Met ongeloof had ik daar om hulp gevraagd en het ligt dus niet aan mijn toeste, want daar was niks nuttigs uit voorgekomen. Ik heb dit probleem online ook voorbij zien komen bij iemand die kpn als provider had, waarbij er door een medewerker van kpn bepaalde instellingen op afstand veranderd werden om het probleem te herstellen. Ik zou graag een oplossing hiervoor willen en ik hoop dat dit laatste ook bij mij kan gebeuren om het op te lossen.

 

P.S. Mijn huidige toestel is een iPhone 6.

icon

Beste antwoord door Karin303 9 August 2020, 13:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

probeer eens om je contacten van telefoon te verplaatsen naar simkaart....Heb je al eens een andere simkaart geprobeerd in jouw toestel en omgekeerd....?

Je kunt natuurlijk ook eens het probleem voorleggen aan de leverancier van je telefoon…

Simpel levert simkaart.....  dus contoleer of deze  in ander toestel wel je contacten weergeeft

Badge

probeer eens om je contacten van telefoon te verplaatsen naar simkaart....Heb je al eens een andere simkaart geprobeerd in jouw toestel en omgekeerd....?

Je kunt natuurlijk ook eens het probleem voorleggen aan de leverancier van je telefoon…

Simpel levert simkaart.....  dus contoleer of deze  in ander toestel wel je contacten weergeeft

Ik heb het probleem al op verschillende toestellen gehad en ik heb net mijn simkaart in een andere mobiel gestopt en daar is dus ook hetzelfde probleem. Ik ben van plan om een nieuwe simkaart te bestellen om te kijken of dit het probleem oplost. De beller is altijd onbekend, zowel contacten als niet-contacten dus het zal niet aan de contacten liggen gok ik. 

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt het proberen met een andere simkaart, maar wat gebeurt er als je een simkaart van iemand anders in jouw toestel stopt?

Reageer