Ik heb een bundel met bellen, internet en sms-en, en wil graag meer bel minuten.
Nu zag ik een aanbieding van onbeperkt bellen voor 1,50.
Als ik dat neem blijft mijn data bundel en sms-en dan nog actief of kan ik dan alleen maar bellen.
Met andere woorden, komt het bellen dan bovenop de bundel die ik al heb?
Beste antwoord door Karin303
Hoi , onbeperkt bellen voor 1.50 kun je alleen toevoegen door je bundel te wijzigen via mijn Simpel...Als je dit doet moet je er wel rekening mee houden dat je daarmee vaak duurder uit bent, want de actieprijs is dan niet meer van kracht dus even checken wat voor jou het voordeligst is.
Hoi , onbeperkt bellen voor 1.50 kun je alleen toevoegen door je bundel te wijzigen via mijn Simpel...Als je dit doet moet je er wel rekening mee houden dat je daarmee vaak duurder uit bent, want de actieprijs is dan niet meer van kracht dus even checken wat voor jou het voordeligst is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.