Beantwoord

extra mb's na verlengen van een abonnement als vaste klant

  • 30 October 2022
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Waarom krijgen vaste klanten geen extra mb's als ze hun abbonement verlengen????

 

icon

Beste antwoord door Noor 31 October 2022, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Mike AFCA WZAWZDB

Welkom op onze Community! 

Leuk om te lezen dat je graag gebruik wilt maken van de huidige actie!  Als bestaande klant kan je ook gebruik maken van de huidige actie maar alleen wanneer je in jouw verlengingsperiode zit (6 maanden voor jouw huidige einddatum).
Je kan via jouw persoonlijke Mijn Simpel controleren of je hiervoor in aanmerking komt onder het kopje 'Abonnement' > 'Bekijk aanbod'. 

Zie je de actie niet staan op deze pagina? Dan houdt dat in dat je nog niet bij ons kan verlengen. Op dezelfde pagina kan je de einddatum inzien van jouw huidige contract. 
Je kan jouw bundel eventueel wijzigen met de beschikbare bundels die onder het kopje 'Bundel wijzigen' staan. Uiteraard ontvang je een bericht van ons per e-mail wanneer je in aanmerking komt om te verlengen. 

Groet, Noor

Simpel

 

Ik ben het helemaal met je eens. In sommige gevallen is verlengen zelfs slechter geweest dan de deals die je kreeg bij een nieuw abonnement. Ik heb er een tijdje op gelet. En de verleng deals zijn meestal hetzelfde als de normale deals. 

Ik heb zelfs een paar keer overwogen om weg te gaan bij simpel puur omdat je alleen je bundel kon wijzigen of de verleng deal van dat moment kon pakken terwijl dat zeker 4 euro meer zou zijn dan een gelijkwaardig nieuw abonnement deal. Dat is toch niet netjes naar je trouwe klanten toe? 

Reputatie 6
Badge +9

Het kan voorkomen  dat je door te verlengen  nadeel hebt maar dan moet je niet verlengen ook niet als je contract afgelopen is,  je kunt in dat geval beter niet verlengen en houden wat je hebt. Je contract  wordt dan maandelijks  opzegbaar en als je de website dan in de gaten houdt en er komt een aantrekkelijke actie kun je  alsnog verlengen 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Audrey Chayenne,

Jammer dat je in het verleden hebt overwogen over te stappen!

Ik vermoed echter dat je het een en ander door elkaar haalt. Op het moment dat je mag verlengen, krijg je als verlengende klant altijd een leuk aanbod. Dit aanbod bevat vaak een extraatje, dat nieuwe klanten niet krijgen. De bundelopties die nieuwe klanten en verlengende klanten ontvangen is nagenoeg altijd hetzelfde, sterker nog, als er verschil in de bundels zit, is dit in het voordeel van onze verlengende klanten omdat we super blij zijn met jullie 😀. 

Wanneer je contract nog te ver in de toekomst loopt en je niet mag verlengen, kan je niet meedoen aan de mooie acties. Als je toch je bundels wil wijzigen, heb je de keuze uit de normale bundels en bijbehorende tarieven. Deze verschillen wel met het aanbod en zijn in tegenstelling tot de deals, vaak minder voordelig, dit omdat het gaat om een tussentijdse wijziging.

Mocht je wel kunnen verlengen, maar momenteel een mooiere bundel hebben, kan je inderdaad doen wat onze Superster @Karin303 aangeeft: niets. Dan kan je de volgende deals afwachten, tot er een iets voordeligere optie voor je tussen zit.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer