Hoi @T.Welbergen,
In je vorige topic stelde je de vraag over een vervangende simkaart. Om deze reden wil ik je vragen of je de vervangende simkaart zelf hebt weten te activeren op je Mijn Simpel account nadat je deze hebt ontvangen?
De optie om je vervangende simkaart te activeren blijft namelijk 6 weken openstaan op je account en ziet er vervolgens ook weer uit zoals je op screenshot 2 kan zien wanneer dit niet binnen de 6 weken is gebeurd. Mocht je de vervangende simkaart niet hebben geactiveerd, betekent dit automatisch dat je oude simkaart dus nog steeds de actieve simkaart is voor het abonnement. De vervangende simkaart kan dan ook niet meer worden geactiveeerd en zou er een nieuwe moeten worden aangevraagd. Wanneer dit het geval is, kan je bijvoorbeeld wel je oude nano-simkaart gebruiken om deze in de micro formaat te drukken van je nieuwe ontvangen simkaart.
Indien je wel je vervangende simkaart hebt geactiveerd maar geen signaal hebt, wil ik je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat er aan de hand van een stappenplan kan worden achterhaald waar het probleem zit.
Groetjes,
Houssam