Beantwoord
Geen bereik
Sinds verlenging van abonnement en het upgraden van mijn toetstel (Nokia 5.1) naar Android Pie 9 is hij gestopt met 4G én 3G én bellen kan ik ook niet. Bereik gecheckt op mijn locatie via pc. Was oké, toestel ter reparatie naar Nokia gestuurd. Simkaart in tablet. Zelfde verhaal, zij het heel af en toe 3G. Nieuw toestel gekocht (Nokia 1 Plus). Zelfde verhaal, geen bereik. Ik weet het niet meer. Help!
Beste antwoord door Sanne
Hoi @Aad Moret
Op het T-Mobile netwerk gebruiken we de volgende frequenties: 900, 1800, 2100 en 2600 MHz. Wat betreft de specificaties van jouw nieuwe Nokia 5.1, deze heeft het volgende frequentiegebruik: 800, 850, 900, 1800, 1900, 2100, 2600 MHz. De netwerkfrequenties zouden wel toereikend moeten zijn voor jouw toestel.
Je kan jouw simkaart in een ander toestel testen, en bij voorkeur een heel ander merk dan je zelf gebruikt.
Werkt dit niet, kan je dan contact met de klantenservice opnemen? Want naast de simkaart of het netwerk, kan het nog tal van andere dingen zijn. We kijk graag mee naar jouw abonnement
Groetjes, Sanne
Bekijk origineelOp het T-Mobile netwerk gebruiken we de volgende frequenties: 900, 1800, 2100 en 2600 MHz. Wat betreft de specificaties van jouw nieuwe Nokia 5.1, deze heeft het volgende frequentiegebruik: 800, 850, 900, 1800, 1900, 2100, 2600 MHz. De netwerkfrequenties zouden wel toereikend moeten zijn voor jouw toestel.
Je kan jouw simkaart in een ander toestel testen, en bij voorkeur een heel ander merk dan je zelf gebruikt.
Werkt dit niet, kan je dan contact met de klantenservice opnemen? Want naast de simkaart of het netwerk, kan het nog tal van andere dingen zijn. We kijk graag mee naar jouw abonnement
Groetjes, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.