Skip to main content

Geen bereik 6071SP in huis . 2 verschillen telefoons. Sinds din. 15 juni . 
as maandag staat onderhoud gepland anders moet ik opzeggen .  

Je kunt het best even met de klantenservice bellen..Zij kunnen even met je meekijken of er storing is ......Soms helpt het weleens om simkaart even te verwijderen en je toestel helemaal opnieuw op te starten....Had je eerder wel goed bereik?


Hi @adrie,

Onhandig dat je op twee verschillende telefoons geen verbinding meer hebt.

In deze topic heb ik op een soortgelijke situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil


Hi @adrie,

Onhandig dat je op twee verschillende telefoons geen verbinding meer hebt.

In deze topic heb ik op een soortgelijke situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil

Eindelijk staat het erop : storing duurt 20-24 uur 

gisteren voor gebeld was er niks aan de hand . 
 
 


Je kunt het best even met de klantenservice bellen..Zij kunnen even met je meekijken of er storing is ......Soms helpt het weleens om simkaart even te verwijderen en je toestel helemaal opnieuw op te starten....Had je eerder wel goed bereik?

Hoi Karin . Is storing , maar die hebben ze vandaag pas bevestigd . Gisteren was er niks aan de hand zeiden ze . 

 


Hi @adrie,

Onhandig dat je op twee verschillende telefoons geen verbinding meer hebt.

In deze topic heb ik op een soortgelijke situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil

Eindelijk staat het erop : storing duurt 20-24 uur 

gisteren voor gebeld was er niks aan de hand . 
 Storing weer eraf gehaald maar nog steeds geen bereik !
 

 


Je kunt het best even met de klantenservice bellen..Zij kunnen even met je meekijken of er storing is ......Soms helpt het weleens om simkaart even te verwijderen en je toestel helemaal opnieuw op te starten....Had je eerder wel goed bereik?

Niet zo heel goed bereik in huis maar het werkte wel . Met 2 verschillende telefoons die beide geen service in huis hebben op dezelfde dag / tijdstip denk dat het probleem niet bij de telefoons ligt . Opstarten / verwijderen sim al vaak gedaan . 


Je kunt het best even met de klantenservice bellen..Zij kunnen even met je meekijken of er storing is ......Soms helpt het weleens om simkaart even te verwijderen en je toestel helemaal opnieuw op te starten....Had je eerder wel goed bereik?

Niet zo heel goed bereik in huis maar het werkte wel . Met 2 verschillende telefoons die beide geen service in huis hebben op dezelfde dag / tijdstip denk dat het probleem niet bij de telefoons ligt . Opstarten / verwijderen sim al vaak gedaan . Eerst is er geen  storing dan geven ze toe dat er wel storing is en nu is de storing er weer vanaf . Terwijl wij zonder bereik zitten in huis . En 2 werktelefoons van  kpn die wel  goed bereik hebben in huis . En met het kpn kaartje  in mijn (simpel) telefoon is er ook goed bereik .

Bij bv ziggo kun je een monteur bellen die aan huis komt maar bij tmobile of simpel mag je het zelf uitzoeken maar wel nog een jaar betalen voor niks . Iemand van tmobile wil ik best zelf betalen als het aan mij ligt . Maar dat staat niet in hun “ klantenservice “ om iemand te sturen . Maandag staat onderhoud gepland kijken of het dan opgelost is ! 


Je kunt het best even met de klantenservice bellen..Zij kunnen even met je meekijken of er storing is ......Soms helpt het weleens om simkaart even te verwijderen en je toestel helemaal opnieuw op te starten....Had je eerder wel goed bereik?

Niet zo heel goed bereik in huis maar het werkte wel . Met 2 verschillende telefoons die beide geen service in huis hebben op dezelfde dag / tijdstip denk dat het probleem niet bij de telefoons ligt . Opstarten / verwijderen sim al vaak gedaan . Eerst is er geen  storing dan geven ze toe dat er wel storing is en nu is de storing er weer vanaf . Terwijl wij zonder bereik zitten in huis . En 2 werktelefoons van  kpn die wel  goed bereik hebben in huis . En met het kpn kaartje  in mijn (simpel) telefoon is er ook goed bereik .

Bij bv ziggo kun je een monteur bellen die aan huis komt maar bij tmobile of simpel mag je het zelf uitzoeken maar wel nog een jaar betalen voor niks . Iemand van tmobile wil ik best zelf betalen als het aan mij ligt . Maar dat staat niet in hun “ klantenservice “ om iemand te sturen . Maandag staat onderhoud gepland kijken of het dan opgelost is ! 

Hi Adrie,

Een bedrijf zoals Ziggo kan op locatie een stuk meer effect uitoefenen op de verbinding en de apparatuur die je van hun gebruikt. Bij een mobiele aansluiting ligt dat net wat anders, zeker wanneer er ook sprake is van een algemene storing op het netwerk in je regio. Ik raad aan om de status van storing goed in de gaten te houden en het onderhoud af te wachten. Als je daarna nog steeds problemen ervaart dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we samen met jou verder naar de oplossing.


Reageer