Skip to main content

Hallo,

Sinds een upgrade naar een nieuwere IOs een aantal weken geleden alweer, vindt mijn iPhone 6plus geen netwerk meer. Er staat “zoeken” of “geen service” links bovenin. Na een gesprek met Simpel klantenservice begreep ik dat er een probleem is met het T-mobile netwerk dat Simpel gebruikt. Het duurt nu echter al echt weken en ik kan mijn telefoon dus simpelweg niet meer gebruiken.

Ik wordt ook maar niet teruggebeld door de Simpel klantenservice en hoop via deze weg info te krijgen over hoe ik dit probleem kan oplossen.

Dank, Gert-Jan

Hai @gertjan.home ,

Ik heb je een privé berichtje toegestuurd!

Groetjes, Alexandra


Zelfde probleem hier. Toevallig update uitgevoerd tijdens de grote storing van gisteren. Mobiele netwerk blijft op “fout” staan.

graag oplossing 

 


Hoi MaKi,

Ik adviseer je om contact op te nemen met mijn collega’s van de telefonische klantenservice. Zij kunnen enkele stappen met je doorlopen om uiteindelijk je abonnement weer werkend te krijgen. Je kunt ze vinden via simpel.nl/contact.

Een fijne tijd en een spetterend 2020 gewenst!

Groetjes Joachiem


Reageer