Beantwoord

Geen dekking op adres

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Geen dekking op adres in Amsterdam, volgens de dekkingskaart geen problemen, maar ik heb totaal geen bereik. KPN netwerk gaat wel goed. op dezelfde locatie.

icon

Beste antwoord door Phil 16 October 2020, 12:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @DLandwehrjohan,

Balen en enigszins gek dat je in de praktijk wat anders ervaart dan er op de dekkingskaart staat aangegeven.

Kan je aangeven welke dingen je eventueel zelf al getest hebt? Zo kan je bijvoorbeeld checken of het verschilt wanneer je het 3G netwerk in plaats van het 4G netwerk gebruikt en is het altijd handig om eens te testen wat er gebeurt wanneer je de simkaart in een ander, simlockvrij, toestel gebruikt. Mocht het wisselen van netwerk geen effect hebben en ervaar je in een ander toestel precies hetzelfde, dan raad ik je aan om met de testresultaten bij de hand contact met ons op te nemen. Bij voorkeur telefonisch zodat we aan de telefoon samen gelijk nog een aantal andere zaken kunnen controleren/testen.

Groetjes,

Phil

Hoi Phil,

 

Ik heb een dual sim toestel en geprobeerd met het KPN netwerk, dat gaat prima hier in huis. 
ik kan met geen enkel netwerk verbinding krijgen, geen 3 of 4g, ik zal contact opnemen!

groet,

Daan

Reageer