Beantwoord

Geen melding bij nieuwe voicemail?

  • 5 April 2020
  • 2 reacties
  • 1240 Bekeken

Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon. Abonnement bij Simpel is gewoon hetzelfde gebleven.

Helaas merk ik dat ik geen bericht krijg bij ingesproken voicemails. Ik krijg een melding van een gemiste oproep, maar verder geen melding of sms dat er ook een voicemail is achtergelaten.

In de telefooninstellingen (samsung Galaxy a51) kan ik niets vinden. Ook in de voicemailinstellingen heb ik niets veranderd en kan ik niets vinden wanneer ik 1233 bel.

Wie weet een oplossing? 

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 April 2020, 12:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Samyra, wees welkom op de Community.

Ontvang je wel berichten als je de simkaart in een ander toestel test? Dan kun je eerder denken aan een toestelinstelling. Voor de juiste instellingen zie www.simpel.nl/toestelhulp en kies je toestel.

Ontvang je alsnog geen berichten ook al heb je de simkaart in een ander toestel? Neem dan contact op met mijn collega’s via www.simpel.nl/contact. Zij kunnen een stappenplan volgen om samen met je te werken naar een mogelijke oplossing.

Groetjes Joachiem



 

Bedankt voor je reactie.

Simkaart in de oude telefoon gedaan, daar krijg ik (net zoals voorheen) wel gewoon een melding van een nieuwe voicemail.

Voicemailinstellingen gecheckt via de site die jij aangeeft. Samsnung galaxy a51 kan ik daar niet kiezen, maar heb de stappen voor een a50 gevolgd en die lijken hetzelfde te zijn. Voicemailnummer ingevoerd. Meldingen stonden al aan dus heb ik niets aan veranderd, zou ik gewoon moeten krijgen.

Opnieuw geprobeerd, geen melding van nieuwe voicemail. Ik had een voicemail en zoals in de screenshot te zien is wordt gewoon aangegeven dat er geen nieuwe voicemail is. 

 

Zal inderdaad contact gaan opnemen, bedankt voor de moeite. 

 

 

Reageer