Beantwoord
Geen mobiel netwerk
Ik kan niet meer bellen met mijn mobiel. Vorige week mijn contract verlengd en sindsdien lijkt dit zich voor te doen.
Beste antwoord door Robert
Hi Heleen,
Welkom op onze community.
Vervelend om te lezen dat je niet kunt bellen.
We willen graag met je uitzoeken hoe dit kan, hiervoor hebben we alleen wel je abonnementgegevens nodig.
Begrijp ik het goed dat het enkel om bellen gaat en internet en sms-en wel werken?
Hiervoor kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. We kunnen dan dieper in gaan op het probleem en kijken waar het mis gaat.
Je kan wel vast (indien je in de gelegenheid bent) je simkaart in een ander toestel testen.
Gr, Robert
Bekijk origineelWelkom op onze community.
Vervelend om te lezen dat je niet kunt bellen.
We willen graag met je uitzoeken hoe dit kan, hiervoor hebben we alleen wel je abonnementgegevens nodig.
Begrijp ik het goed dat het enkel om bellen gaat en internet en sms-en wel werken?
Hiervoor kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. We kunnen dan dieper in gaan op het probleem en kijken waar het mis gaat.
Je kan wel vast (indien je in de gelegenheid bent) je simkaart in een ander toestel testen.
Gr, Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.