Beantwoord

Geen mobiel netwerk

  • 11 March 2019
  • 6 reacties
  • 646 Bekeken

Ik kan niet meer bellen met mijn mobiel. Vorige week mijn contract verlengd en sindsdien lijkt dit zich voor te doen.
icon

Beste antwoord door Robert 12 March 2019, 16:39

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Sorry dat ik je topic gebruik maar SIMPEL laat mij geen thread meer maken omdat ik ontevreden ben met hun. OMDAT

Hallo simpel,

Ik heb een abbonement bij jullie en nu probeer ik de huisarts te bellen met hartproblemen alleen heb ik GEEN netwerk.

EN NU? Moet ik dan maar 112 bellen voor een ambulance? De kosten zijn voor jullie dus wil een spoedige reactie.

Groet teleurgestelde klant,
Badge
Onee wacht dat lukt dus niet ZONDER NETWERK.
Reputatie 1
Badge +9
Hi Heleen,

Welkom op onze community.
Vervelend om te lezen dat je niet kunt bellen.
We willen graag met je uitzoeken hoe dit kan, hiervoor hebben we alleen wel je abonnementgegevens nodig.
Begrijp ik het goed dat het enkel om bellen gaat en internet en sms-en wel werken?
Hiervoor kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. We kunnen dan dieper in gaan op het probleem en kijken waar het mis gaat.
Je kan wel vast (indien je in de gelegenheid bent) je simkaart in een ander toestel testen.

Gr, Robert
Reputatie 1
Badge +9
@Onsdeefke wij hebben je niet geblokkeerd op onze community. Je kan indien je dit wil altijd een nieuwe vraag stellen. ;)
Op je vraag van gister heb ik gereageerd en je ook privé een bericht gestuurd. Hierop heb ik geen reactie meer van je mogen ontvangen.
Ik heb wel de scheldwoorden die in je berichten stonden aangepast/weggehaald omdat we onze community graag netjes houden.

Gr Robert

ik woon sinds 3 weken in postcode 5853  en kan vanaf die tijd niet meer bellen en internetten.

als ik 3 km richting 5854 rij kan ik weer alles.

de kaart voor bereik geeft aan dat ik alles moet kunnen maar helaas niet dus.

ik heb al zeker 10 email gestuurd hierover en telkens moste ik de postcode en de nrs en loctaie van nrs en de tijd doorgeven .

ik begin het zo langzaam goed zat te worden en ga overwegen i.v.m dat ze niet kunnen leveren waar ik voor betaal om weg te gaan bij simpel.

kennissen van mij met een kpn abonnement kunnen wel alles en wonen in zelfde postcode 75 meter van ons vandaan .

ook kan ik daar niet bellen met hun mobieltje met mijn simkaart erin.

als ik daar heen ga met mijn mobieltje kan ik ook niet bellen en internetten gewoon waardeloos dus.

wanneer word dit opgelost want ik heb alleen een mobieltje om te bellen en moet nu naar vrienden en bekenden om te kunnen bellen .

ik zou snachts maar een doktor nodig hebben dan heb ik en groot probleem.

hopende dat het binnen 1 week opgelost word anders zeg ik alles op van mijn en mijn echtgenote die ook van simpel heeft

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Frans Janssen ,

Zojuist heb ik in het door jou gestarte topic op je situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil

Reageer