Beantwoord

Geen ontvangst in Zoutelande, assistentie vereist?

  • 6 February 2020
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Dag,

Al een paar dagen is het netwerk niet te bereiken in Zoutelande en Sas van Gent. Dan geeft de telefoon iets van een verbinding en dan helemaal geen. Zoek ik op netwerken, dan heb alleen kpn, vodaphone en tele2.

Geen simpel of t-mobile. Op de storingskaart staat niet dat er een storing is.

Ik heb twee abonnementen en beide geven hetzelfde probleem.

Een telefoon met een Simyo kaart is gewoon goed.

Kan alleen bellen met wifi via whatsapp.

 

Groeten Henk

icon

Beste antwoord door Alexandra 7 February 2020, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hooi Henk,

Welkom op onze Community!

Youp legt hier uit wat te doen in een soortgelijke geval. Ik zie in ieder geval ook op de dekkingskaart dat er geen sprake is van een storing in Zoutelande of Sas van Gent. Op beide locaties zou er ook gewoon sprake zijn van goede dekking. :face_with_monocle: Om dit verder te gaan onderzoeken, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes, Alexandra

Via de app is er contact geweest. Vanmorgen was het in beide plaatsen weer normaal.

Wat er is gebeurd weet ik niet. Maar dit is wel vreemd. Als het probleem weer voorkomt meld ik dit via de app.

 

Groeten Henk

Reputatie 2
Badge +8

@henk-varwijk1 prima Henk, fijn dat het voor nu weer normaal is.

 Groetjes Joachiem

Reageer