Ik heb geen service. Sim opnieuw uit en in gedaan. Telefoon gereset. Niets helpt. Hoe krijg ik het aan de praat?
Goedemorgen
Wat vervelend dat je geen verbinding kan maken met ons netwerk.
Heb je onze dekkingskaart al gecheckt? Hier kan je inzien of er momenteel een storing speelt bij jou in de buurt.
Mocht er geen storing bekend zijn, dan wil ik je vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonsgegevens.
Ik zal dan samen met jou een stappenplan doorlopen om hier een oplossing voor te vinden.
Groet,
Lisa
Het heeft niet met dekking te maken. Ik heb dit abonnement net afgesloten em krijg het niet werkend. Sim in mijn iPhone 12 gestopt maar werkt niet
Hi
Bedankt voor je terugkoppeling!
Mocht het probleem nog niet zijn verholpen, dan wil ik je vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonsgegevens, en eventueel een telefoonnummer waarop je te bereiken bent.
Ook is het mogelijk om zelf contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij zullen er dan zorg voor dragen dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van onze diensten.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.