Beantwoord

Geen voicemail bij doorschakeling vast naar mobiel

  • 21 March 2023
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb in mijn salon een vast nummer van Ziggo en deze heb ik doorgeschakeld naar mijn mobiele tel nr van Simpel. De doorschakeling gaat goed maar na een tijdje krijg je de melding dat er geen voicemail is ingesteld wat wel het geval is. Wanneer je direct naar het mobiele nummer belt krijg je wel na enige tijd een voicemail. Ik heb dit al bij simpel neergelegd maar ze hebben geen oplossing wat voor mij MEER DAN VERVELEND is aangezien het voor zakelijk gebruik is! Heeft iemand hier een oplossing??

icon

Beste antwoord door Noor 4 April 2023, 13:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @podange

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met jouw doorschakeling! 

Ervaar je momenteel nog steeds dezelfde problemen?

Zo ja, via deze weg heb ik helaas geen inzage op jouw abonnement om te kunnen controleren wat er reeds met jou is doorlopen. 

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen zodat ik met je mee kan kijken naar het probleem? Indien je dit liever telefonisch wilt afhandelen dan kan je uiteraard ook naar onze klantenservice bellen wanneer het jou uitkomt. Op onze website vind je al onze contact mogelijkheden terug en onze openingstijden. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Ja ervaar nog steeds hetzelfde al 100 x iemand aan de telefoon gehad maar er is niks veranderd!

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @podange,

Dat lijkt me ontzettend hinderlijk!

Ik los het graag voor je op, maar dat kan niet zonder jouw hulp. Het spoor loopt gelukkig niet dood, dus geen zorgen! Wanneer alle reguliere stappen telefonisch zijn doorlopen met je, gaan we een onderzoek instellen voor het probleem. Hier hebben we wel wat voorbeelden voor nodig met betrekking tot wat er misgaat en de foutcodes. Kan je een privé bericht sturen of telefonisch contact opnemen? Dan geven we door wat we precies nodig hebben.

Problemen zijn er om op te lossen, het moet dus goedkomen :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer