Beantwoord

Gesprek na 5 min steeds verbroken: hoe kan dat ?

  • 12 December 2019
  • 7 reacties
  • 1638 Bekeken

 Hallo,

 

Heb een simpele Samsung GTe1270 (geen smartphone)

Maar vanaf het moment dat ik een Simpel abo heb met onbeperkt bellen wordt mijn gesprek na 5 min steeds verbroken. Wat kan ik daar aan doen?

icon

Beste antwoord door Snowboard 13 December 2019, 08:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Ik heb de indruk dat het probleem niet bij jou ligt maar bij de provider. Het beste is contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb de indruk dat het probleem niet bij jou ligt maar bij de provider. Het beste is contact opnemen met de klantenservice.

Zojuist contactformulier verzonden. Thanks

Ben benieuwd

Reputatie 3
Badge +8

Hi Miek,

Goed dat je dit aan onze klantenservice hebt gevraagd.

Laat je ons weten wat de uitkomst is?

 

Fijn weekend.

Ilan

Hier het antwoord: 

Beste Miek,

Goed dat je contact met ons opneemt! Als ik het goed begrijp, worden je gesprekken bij de 5 minuten afgebroken. Omdat je aangeeft dat het telkens na 5 minuten word afgebroken, lijkt het erop dat het om telefooninstellingen gaat. Ik raad je aan om naar een telefoonwinkel te gaan, zodat zij naar je instellingen kunnen kijken.

Ik wens je nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet, Nikky Simpel

 

Ik weet niet of een telefoon winkel hier iets kan doen. Heb hem al eens helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen ! En nu …..?

Reputatie 6

Naar een telefoonwinkel gaan zoals gezegd wordt en daar eerst je telefoon laten testen met de huidige simkaart en daarna met een andere simkaart. Via 1 van de 3 gaat het niet goed.

 

Simkaart, geloof ik niet. 

Telefoon. 

Netwerk. 

Ok, ga ik doen Snowboard. Tijdens de gesprekken hoor ik ook regelmatig allerlei piepjes.

Voor 2 maanden toen ik nog geen abo had (prepaid) was dit allemaal niet het geval.

Weet alleen niet wat ze zullen zeggen bij de telefoonwinkel want het is maar een heel oud apparaatje maar ben er verder tevreden mee. Hoef hem maar eens in de 2 weken te laden ! Alleen bellen sms-en.

:relaxed:

Reputatie 6

Door het testen worden alle 3 genoemde getest. Je hebt een prima clamshell telefoon die werkt op 2G.  Maar het blijft een stukje techniek. Doet me denken aan de Nokia 2710.

Wat er ook uitkomt, neem voor de zekerheid een prepaid simkaart mee zou ik je adviseren. (voor het testen) 

Met een kruidvat simkaart van €5,- (€0,09 minuut /sms) kom je een heel eind. 

Oktober '20 stopt T-mobile (Simpel) met het 2G netwerk.

 

Ik, en ik denk ook Simpel, horen graag de afloop.

 

Succes! 

Reageer