Beantwoord

Gesprek valt herhaaldelijk weg

  • 3 juni 2020
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb sinds kort een abonnement bij Simpel maar het geprek valt steeds weg waardoor ik met een andere telefoon moet bellen erg vervelend 

icon

Beste antwoord door Phil 9 juni 2020, 14:30

Goedemiddag @brigitte21101965,

Het mag niet zo zijn dat je geen gesprekken kan voeren met je Simpel abonnement.

Allereerst raad ik je aan om de dekkingskaart te bekijken om te kijken hoe de dekking op de locatie is waar je de verstoring ervaart. Indien het bereik volgens de dekkingskaart in orde is wil ik je vragen om contact met ons op te nemen.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hi @brigitte21101965 

Hoe vertaalt zich dit bij jou? Hoort de ander jou niet meer tijdens het bellen of hoor jij de ander dan niet? Of valt de verbinding echt weg?

De andere hoort mij niet en ik soms ook de andere niey

Reputatie 4
Badge +9

De andere hoort mij niet 

Dit gedeelte gebeurt soms ook bij mij, daarom mijn vraag. Een medewerker zal hier verder mee aan de slag gaan. Bedankt voor de reactie terug.

Reputatie 4
Badge +9

Bijzonder dat hier nog geen reactie is geweest vanuit de provider.

@brigitte21101965 heb je al via een andere weg Contact gehad met de klantenservice?

 

Reputatie 2
Badge +6

Goedemiddag @brigitte21101965,

Het mag niet zo zijn dat je geen gesprekken kan voeren met je Simpel abonnement.

Allereerst raad ik je aan om de dekkingskaart te bekijken om te kijken hoe de dekking op de locatie is waar je de verstoring ervaart. Indien het bereik volgens de dekkingskaart in orde is wil ik je vragen om contact met ons op te nemen.

Groetjes,

Phil

Reageer