Beantwoord

Groepsgesprek onmogelijk met Simpel?

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Ik probeer een groepsgesprek te regelen, omdat ik door de Corona van huis moet werken.

Collega’s van mij lukt dit; je belt 1; nadat je verbinding hebt bel je de volgende; als ik dit probeer met mijn simpel 5 GB met onbeperkt bellen lukt dit niet; gesprek met 1 persoon lukt; bel je de volgende dat wordt de verbinding verbroken.

Is dit een beperking van dit Simpel abonnement; hoe kan ik de abonnement upgraden, zodat dit wel lukt; wat zijn de kosten. Het gaat dus om gewoon bellen via 4g; niet om een groepsgesprek via whatsapp..

icon

Beste antwoord door Joachiem 19 March 2020, 15:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Devenne, hartelijk welkom op de Community :)

Met de Simpel simkaart hoor je groepsgesprekken te kunnen regelen. We hebben het zojuist getest en bij ons werkt het.
Ik adviseer je om te kijken of je toestel deze mogelijkheid ondersteunt. Zo ja, kijk dan of je de juiste functie gebruikt. Dit kan per toestel verschillen. Kijk ook eens op onze www.simpel.nl/toestelhulp.

Groetjes Joachiem

Reputatie 4
Badge +4

Heb het wel vaker gedaan, werkt prima bij Simpel.

Bedankt voor jullie reacties; vandaag ging het weer goed; mogelijk is er dinsdag even een storing geweest; bereik met Simpel prima; goede ervaringen :relaxed:

Reageer