Skip to main content

Het bellen naar een 088-nummer (mogelijke blokkade)

  • 15 July 2024
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb 2 sims in mijn tel waarvan 1 van simpel. Er is een voor mij belangrijk (088) nr dat mij (sinds???? Heeft in het verleden gewoon gewerkt) niet kan bereieken op mijn simpel sim, maar wel op de andere sim. De call history zegt simpelweg "block", het nr staat niet op de block lijst (die voor beide sims geldt). Wat zie ik over het hoofd?

7 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hi @minkukel,

 

Dat is een goede vraag. Vooral aangezien je dit telefoonnummer in het verleden wel kon bereiken. 

Heb je toegang tot jouw Mijn Simpel account? Zo ja, zou je dan onder het kopje ‘sim & instellingen’, kunnen kijken of ‘informatienummers bellen’ op actief staat?

 

Groet, Jahduar

Simpel

Hi jahduar,

Ja , die staat aan.

 

Mvg

 

Peter

Badge +1

Hi @minkukel,

Jammer om te lezen dat het niet geholpen heeft.
Zou je het volledige telefoonnummer aan mij door kunnen geven en kan je het telefoonnummer zelf wel bereiken?
Zo kunnen we nagaan of het telefoonnummer bij ons geblokkeerd staat.

 

Groet, Chantal

Simpel

Dag Chantal,

het gaat om 088 ...  en ik kan ze gewoon bellen, ik stond maandag naast degene die mij belde en zag het mis gaan (en goed gaan op de andere sim)

 

Reputatie 6

Hi @minkukel  

Ik lees dat @Chantal L.S. eigenlijk vraagt of je haar die gegevens geeft via een privébericht aan haar.

Bovenstaande volledige nummer even verwijderen. Peter. 

Reputatie 1
Badge +3

Hi @minkukel,

 

Bedankt voor je reactie en @Snowboard nogmaals bedankt voor je oplettendheid.


Ik zal dit even intern doorzetten, om na te gaan of dit telefoonnummer wellicht vanuit onze kant geblokkeerd is.
Zodra ik meer weet zal ik bij je in de lucht komen.

Groet, Jahduar
Simpel

 

Reputatie 1
Badge +3

Goedemiddag @minkukel,

 

Bedankt voor je geduld. 
Ondertussen heb ik een terugkoppeling gekregen en er is geen algemene blokkade op dit telefoonnummer. 
Ik zal even jouw abonnement erbij moeten pakken, maar hier heb ik wel aanvullende gegevens voor nodig.
Om deze reden heb ik je een privébericht gestuurd. 

Zou je hierop willen reageren, zodat we dit probleem hopelijk zsm kunnen oplossen?

 

Groet, Jahduar 

Simpel

 

Reageer