Beantwoord
Hoe krijg je een normale ingesprekstoon
Diverse mensen laten mij weten dat zij geen normale in gesprektoon horen wanneer ik al met een ander aan het bellen ben, maar dat ik niet verbonden met met het netwerk of iets dergelijks. Is het mogelijk een instelling?
Beste antwoord door Sanne
Hoi Verdi,
Welkom op de community!
Dat is een goede vraag, het is afhankelijk van welke melding de beller exact te horen krijgt.
In de instellingen van jouw telefoon kan je de oproepinstellingen bekijken. Mogelijk is het voeren van een wisselgesprek uitgeschakeld. Dan kan je, als je al in gesprek met iemand anders bent, geen andere oproepen ontvangen. De beller krijgt dan de melding dat jij op dit moment niet bereikbaar bent.
Groet, Sanne
Bekijk origineelWelkom op de community!
Dat is een goede vraag, het is afhankelijk van welke melding de beller exact te horen krijgt.
In de instellingen van jouw telefoon kan je de oproepinstellingen bekijken. Mogelijk is het voeren van een wisselgesprek uitgeschakeld. Dan kan je, als je al in gesprek met iemand anders bent, geen andere oproepen ontvangen. De beller krijgt dan de melding dat jij op dit moment niet bereikbaar bent.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.