Beantwoord

Hoe krijg je een normale ingesprekstoon

• 27 mei 2019
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Diverse mensen laten mij weten dat zij geen normale in gesprektoon horen wanneer ik al met een ander aan het bellen ben, maar dat ik niet verbonden met met het netwerk of iets dergelijks. Is het mogelijk een instelling?
icon

Beste antwoord door Sanne 29 mei 2019, 10:55

Hoi Verdi,

Welkom op de community!

Dat is een goede vraag, het is afhankelijk van welke melding de beller exact te horen krijgt.

In de instellingen van jouw telefoon kan je de oproepinstellingen bekijken. Mogelijk is het voeren van een wisselgesprek uitgeschakeld. Dan kan je, als je al in gesprek met iemand anders bent, geen andere oproepen ontvangen. De beller krijgt dan de melding dat jij op dit moment niet bereikbaar bent.

Groet, Sanne
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hoi Verdi,

Welkom op de community!

Dat is een goede vraag, het is afhankelijk van welke melding de beller exact te horen krijgt.

In de instellingen van jouw telefoon kan je de oproepinstellingen bekijken. Mogelijk is het voeren van een wisselgesprek uitgeschakeld. Dan kan je, als je al in gesprek met iemand anders bent, geen andere oproepen ontvangen. De beller krijgt dan de melding dat jij op dit moment niet bereikbaar bent.

Groet, Sanne
Hi Sanne,

Danjewel en inderdaad, wisselgesprek staat bewust uit. Normaal zou je al '2de beller' te horen moeten krijgen dat ik al met iemand in gesprek ben, alleen nu horen ze dat ik niet op het netwerk zit of zoiets. Hoe dan ook, de melding leidt tot verwarring. Sommige mensen dachten dat mijn nummer afgesloten was. Bij klanten is dat wat genant.

Wat ik zoek is een manier om dit juist te voorkomen. Dat zij een normale melding krijgen (nog beter zou een persoonlijke zijn ingesproken door mijzelf) of op anders dat hij gewoon over blijft gaan en ik later zie dat er een gemiste oproep was.

Hmm, ik hoop dat ik dit voldoende duidelijk uitgelegd heb :-)

Groet,

Verdi.

Reageer