Beantwoord

Hoe moet ik de rinkeltijd invoeren?

  • 19 May 2021
  • 8 reacties
  • 2313 Bekeken

rinkeltijd code invoeren,hoe type ik +31 Of moet de + een 0 zijn?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 May 2021, 09:08

Bekijk origineel

8 reacties

Hi @Modelbats

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Om de rinkeltijd te verlengen of te verkorten, voer je de volgende code in: **61*+31624[06-nummer]*11*[Aantal seconden]#. Het is dus inderdaad de bedoeling dat je +31 intypt. 
Het '’+'’ staat vermeld in het toetsenbord van je telefoon. 

Mocht je er niet uitkomen, dan verwijs ik je graag door naar onze toestelhulp. Via deze weg kan je de handleiding van je toestel raadplegen. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groetjes, 

Lisa
 

Ik krijg het dus echt niet voor elkaar om die + in te voeren.

Heb een Samsung A5 2017. Ben nu onderhand een uur bezig, maar krijg het niet voor elkaar.

HELP!!!!!

Reputatie 6

Hi @MariellaS 

Welk toetsenbord gebruik je? 

Zou ik niet weten. Is toch bij iedereen hetzelfde?

Ik zie de nummers 1 t/m 0. Met om de nul een * en een #. Dus ik heb 12 toetsen. Verder zie ik in een andere kleur letters onder de cijfers staan en onder de nul de +. 

Reputatie 6

Nee hoor, is niet bij iedereen hetzelfde, er zijn verschillende mogelijkheden die fijner werken maar dat is een persoonlijke beleving. Ik ga ervan uit dat je dan de standaard toetsenbord van Samsung hebt. 

Er is dan een toets met een 3tal symbolen, klik daar eens op dan verschijnt ook de + 

Toets linksonder. 

 

Reputatie 6

Lukt het zo @MariellaS ?

Hoi. Misschien komt het omdat ik blond ben, maar ik moet een telefoonnummer bellen, dus krijg ik het volgende te zien:

 

Reputatie 6

Aha dat is het. :wink::grinning:  Even de 0 ingedrukt houden. ​​​​​​Een screenshot maakt veel duidelijker. 

 

Reageer