Als je een voicemailcode hebt ingesteld maar geen toegangsbeveiliging en die verloren bent kun je die wijzigen door naar 1233 te bellen. In het menu kun je een nieuwe code instellen. Hiervoor hoef je de pincode niet in te voeren.
In het voicemailmenu kun je één pincode instellen. Deze pincode kan je voor twee doeleinden gebruiken:
Voicemailcode
Hiervoor stel je een pincode in om je voicemail in het buitenland of via een ander nummer te kunnen afluisteren. Een voicemailcode is bedoeld om de voicemail in het buitenland via een ander toestel te beluisteren.
Toegangsbeveiliging
Bij een toegangsbeveiliging stel je een pincode in als je ook wanneer je met je eigen simkaart belt naar 1233, een code in wil voeren voordat je toegang hebt tot het voicemailmenu.
Pincode vergeten
Als je de pincode vergeten bent kun je op Mijn Simpel een nieuwe code instellen. Let op: in het buitenland kun je jouw pincode niet wijzigen.
Voor meer informatie, zie deze website.