Beantwoord

honderden spook sms naar buitenland

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 1598 Bekeken

Er zijn vanmorgen tussen 9:16 en 9:19 vanaf de telefoon van mijn dochter ontzettend veel smsjes naar het buitenland verstuurd. We kwamen er achter door de mail van Simpel dat er 50,- over de bundel van 2,50 verstuurd was. 

 

Het zijn smsjes die wij NIET verstuurd hebben. 

 

Bijgaand screenshots van de smjes en de nummers.

 

Hoe wordt dit opgelost door Simpel?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2020, 16:51

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb dezelfde vraag gisteravond ook gesteld via Whatsapp!

Mijn dochter heeft 26 spook sms'jes  binnen  25 seconden op haar factuur staan en allemaal naar het buitenland en verschillende nummers!!

Ik ben dus ook heel benieuwd wat voor antwoord we krijgen..

Ik heb dezelfde vraag gisteravond ook gesteld via Whatsapp!

Mijn dochter heeft 26 spook sms'jes  binnen  25 seconden op haar factuur staan en allemaal naar het buitenland en verschillende nummers!!

Ik ben dus ook heel benieuwd wat voor antwoord we krijgen..

Heb jij al bericht Bert?

Beste @Nqtqsjq  en @Bertkroezen,

Wat vervelend dat de kosten zo hoog opgelopen zijn. 

De simkaart registreert echter alleen sms berichten die daadwerkelijk verstuurd zijn. 
Het is mogelijk dat er vanuit bepaalde applicaties (verificatie)berichten worden gestuurd naar een buitenlands telefoonnummer. Hebben jullie het telefoonnummer al opgezocht op internet? Wellicht dat dit meer duidelijkheid geeft. 


Mochten jullie verder nog twijfels hebben of er niet uit komen, dan kan je natuurlijk altijd met onze klantenservice contact opnemen.
Wij kunnen je aan de hand van je persoonlijke gegevens verder helpen.

Groet, 

Lisa

Dank voor de reactie.

 

ik kom er op de telefoon niet uit. Ik kan geen apps vinden die iets gespookt zouden kunnen hebben. 

ik zal morgen met de klantenservice bellen

Reageer