Beantwoord

Iemand die mij bel krijg gelijk de voicemail, hoe zet ik dat uit?

  • 2 June 2021
  • 2 reacties
  • 1569 Bekeken

Ik ben nog geen ene keer gebeld op mijn simpel telefoon nummer, dus ik dacht probeer het zelf vanaf de vaste telefoon thuis, gaat dus gelijk de voicemail aan, dus ik kan helemaal niet gebeld worden, hoe kom dat?

 

icon

Beste antwoord door Phil 3 June 2021, 13:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @FransDeWit,

Onhandig zeg, dat je niet bereikbaar bent.

Wanneer iemand direct de voicemail krijgt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Ik raad je sowieso aan om even te controleren of je telefoon niet op stil/de niet storen functie ingesteld staat. Wanneer dat wel zo is, gaat de telefoon niet over en hoort de andere persoon gelijk de voicemail. Een storing kan ook een optie zijn. Om te controleren of er sprake is van een storing in jouw omgeving, kan je de dekkingskaart raadplegen.

Het is ook altijd goed om je simkaart in een ander toestel te testen om te kijken of je dan hetzelfde ervaart. Heb je dit namelijk niet in het andere toestel, dan weten we zeker dat het aan je reguliere toestel of aan de instellingen daarvan ligt. Ervaar je het aan de andere kant ook in het andere toestel, dan kan je het beste contact met ons opnemen en kijken we samen met jou naar de mogelijke oorzaken en oplossingen.

Groetjes,

Phil

is inmiddels gelukt, bedankt voor je reaktie Phil

Reageer