F.A.Q.

Ik ben geblokkeerd vanwege het Gebruikslimiet, wat houdt dat in?

  • 19 december 2018
  • 0 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Simpel Medewerker
  • 2 reacties
Niemand houdt van onaangename verrassingen. Daarom kun je bij Simpel zelf een Plafond instellen zodat je zelf bepaalt tot welk bedrag je wil bellen, sms’en en internetten.

Het Plafond kun je naar eigen wens instellen. Het Gebruikslimiet staat echter standaard bij elke klant ingesteld. Dit doen we om jou als klant en onszelf te beschermen tegen onverwachte kosten. Als je het limiet hebt bereikt kun je geen diensten meer gebruiken die voor extra kosten zorgen. Wil je wel blijven bellen, sms’en en/of internetten buiten de bundel? Dan vragen we een aanbetaling op je factuur. Zodra je dit voorschot betaalt wordt de blokkade van je simkaart verwijderd. Als je het voorschot niet betaalt wordt de blokkade automatisch opgeheven op de dag dat je nieuwe bundels in gaan.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.