Skip to main content

Ik en mijn partner kunnen elkaar bellen krijgen verbinding maar alleen krakend geluid hoorbaar

Ik en mijn partner hebben beiden recentelijk een Simpel abbo genomen. Nu kunnen we iedereen bellen en gebeld worden alleen als e elkaar bellen krijgen we wel verbinding maar hoor je een mechanisch krakend geluid en hoor je elkaar niet. Alles al geprobeerd. SIM van mijn zoon in de toestellen gedaan van KPN en dan krijg je gewoon een goede verbinding. Dus ligt niet aan het toestel. 

We zijn ten einde raad want we kunnen elkaar nu niet bereiken en aangezien we zelf sukkelen met onze gezondheid is het onwenselijke situatie. Voor ons is het abbo nu onbruikbaar. Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

2 reacties

• Superster
  • 1238 reacties
  • 30 maart 2025

Hi ​@Franklin  

Ik begrijp jullie probleem. Ik raadt je aan om contact op te nemen met de klantenservice en samen naar een oplossing te zoeken. 

Bellen is de snelste, vaak de beste methode. 

Succes en sterkte allebei! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 29 reacties
  • 1 april 2025

Goedemiddag ​@Franklin 

Begrijpelijk dat jullie dit willen weten, en we begrijpen dat dit niet het meest handige is. We willen jullie graag verder helpen en zorgen voor een oplossing. Zou je contact met ons kunnen opnemen, zodat we je stap voor stap kunnen ondersteunen? Dit kan op verschillende manieren https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.

Fijne dag toegewenst.

Groet, Renaat

Simpel

Reageer