Beantwoord

Ik ervaar Slecht bereik in Hierden (bij Harderwijk, Veluwe)

  • 17 October 2019
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Beste mensen,

Sinds een paar weken bel ik dagelijks met Simpel vanaf mijn woonadres in Hierden. Maar ik heb binnenin huis nauwelijks bereik.  Na een minuut valt mijn deel van het gesprek uit en hoor ik steevast aan de andere kant van de lijn: hallo, ben je daar nog? Ruis, gerommel etc. Heel vervelend. Gesprekken voer ik dus buiten, onder de carport. Niet zo handig. Heeft iemand tips? Postcodegebied is 3849. 

Gr,
Marco

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 21 October 2019, 14:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Dag Marco en bedankt dat je een bericht plaatst op het forum.

Wat vervelend dat je niet optimaal kan bellen met je abonnement.Om te onderzoeken of er een netwerk storing of dekkingsprobleem is hebben wij de nieuwe adresgegevens nodig.

Ik raad je aan om het nieuwe adres door te geven via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Onder het kopje ''persoonlijke instellingen'' kun je deze wijziging doorvoeren.

Zodra je dit gedaan hebt wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de dekking kunnen controleren en het probleem verder kunnen onderzoeken.

Groetjes Joachiem

Beste Joachiem,

 

Er is geen sprake van een nieuw adres. Waaruit concludeer je dat?

 

Marco

Het is 2G en zo nu en dan 1 streepje bereik…

 

Reputatie 2
Badge +8

@Marco77 als je nog steeds problemen ervaart met je bereik op je adres die bij ons ook bekend is dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice.

Zij kunnen een stappenplan met je doorlopen om uiteindelijk tot een oplossing te komen.

Groetjes Joachiem

Reageer