Beantwoord
Ik ervaar Slecht bereik op mijn nieuw adres
Wij zijn recent verhuisd naar Heerhugowaard en ons bereik is zeer slecht.
Wij kunnen niet een normaal gesprek voeren aangezien de andere zijde ons niet of nauwelijks hoort.
Dit hebben wij met 2 verschillende Simpel abonnementen, met verschillende telefoons ook. Vaak worden oproepen helemaal gemist, zien dan een SMS dat we een gemiste oproep hadden maar door slechte bereik komt gewoon niet aan.
Wij hadden op ons oude adres in Den Haag geen problemen, toen hebben we ook beiden ons SIM-only contract afgesloten.
Ik heb deze klacht ook via het contactformulier gemeld, maar wilde ook de discussie open en transparant voeren opdat er geen misverstanden bestaan op miscommunicatie etc.
Als de situatie niet wordt opgelost dan zullen wij over moeten gaan tot contractontbinding i.v.m. slechte levering van geboden dienst.
Een oplossing zou kunnen zijn dat we kunnen bellen via WiFi, ik begrijp echter dat Simpel deze service niet bied.
Wij kunnen niet een normaal gesprek voeren aangezien de andere zijde ons niet of nauwelijks hoort.
Dit hebben wij met 2 verschillende Simpel abonnementen, met verschillende telefoons ook. Vaak worden oproepen helemaal gemist, zien dan een SMS dat we een gemiste oproep hadden maar door slechte bereik komt gewoon niet aan.
Wij hadden op ons oude adres in Den Haag geen problemen, toen hebben we ook beiden ons SIM-only contract afgesloten.
Ik heb deze klacht ook via het contactformulier gemeld, maar wilde ook de discussie open en transparant voeren opdat er geen misverstanden bestaan op miscommunicatie etc.
Als de situatie niet wordt opgelost dan zullen wij over moeten gaan tot contractontbinding i.v.m. slechte levering van geboden dienst.
Een oplossing zou kunnen zijn dat we kunnen bellen via WiFi, ik begrijp echter dat Simpel deze service niet bied.
Beste antwoord door Tess
Hi !
Welkom op onze community,
Vervelend om te lezen dat het bereik niet optimaal is in jullie nieuwe woonomgeving. Om te onderzoeken of er een netwerk storing of dekkingsprobleem is hebben wij de nieuwe adresgegevens nodig.
Ik raad je aan om het nieuwe adres door te geven via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Onder het kopje ''persoonlijke instellingen'' kun je deze wijziging doorvoeren.
Zodra je dit gedaan hebt wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de dekking kunnen controleren en het probleem verder kunnen onderzoeken.
Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Groetjes Tess
Bekijk origineelWelkom op onze community,
Vervelend om te lezen dat het bereik niet optimaal is in jullie nieuwe woonomgeving. Om te onderzoeken of er een netwerk storing of dekkingsprobleem is hebben wij de nieuwe adresgegevens nodig.
Ik raad je aan om het nieuwe adres door te geven via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Onder het kopje ''persoonlijke instellingen'' kun je deze wijziging doorvoeren.
Zodra je dit gedaan hebt wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de dekking kunnen controleren en het probleem verder kunnen onderzoeken.
Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.