Beantwoord

ik heb onbeperkt bellen,maar bundel internet is leeg waarom kan ik niet bellen?

  • 12 June 2020
  • 3 reacties
  • 882 Bekeken

sinds kort van nieuw abonnement verlengt met weer 2 jaar eigenlijk best tevreden over Simpel,oude was 4GB  ,nieuwe is nu naar 5 GB internet bundel gegaan met onbeperkt bellen erbij!

Nu is ineens heel snel de bundel van 5 GB leeg ,maar heb ook onbeperkt bellen erop zitten,waarom kan ik dan niet gewoon bellen?

icon

Beste antwoord door Phil 12 June 2020, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Jay-Jay!

Tof dat je onlangs jouw abonnement bij ons hebt verlengd!

Ongeacht je bundel en de verlenging is het echter niet zo dat je MB's ineens sneller verbruikt worden dan eerder, het verbruik is volledig afhankelijk van welke processen er op je toestel lopen. Dat neemt niet weg dat je met de onbeperkt bellen bundel wel moet kunnen bellen.
Heb je wellicht een Plafond ingesteld staan, dat Plafond bereikt en wil je nu een betaald nummer bellen? Dan wordt de oproep tegengehouden door het Plafond en kan je het Plafond verhogen of (tijdelijk) uitschakelen zodat je de oproep kan doen.

Mocht er geen sprake zijn van een Plafond dan raad ik je aan om je simkaart eens in een ander (simlockvrij) toestel te testen om te kijken of het daar wel op werkt. Kan je via het andere toestel ook niet bellen dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we je abonnement erbij kunnen pakken en verder kunnen kijken.

Groetjes,

Phil

Goedemiddag @Jay-Jay!

Tof dat je onlangs jouw abonnement bij ons hebt verlengd!

Ongeacht je bundel en de verlenging is het echter niet zo dat je MB's ineens sneller verbruikt worden dan eerder, het verbruik is volledig afhankelijk van welke processen er op je toestel lopen. Dat neemt niet weg dat je met de onbeperkt bellen bundel wel moet kunnen bellen.
Heb je wellicht een Plafond ingesteld staan, dat Plafond bereikt en wil je nu een betaald nummer bellen? Dan wordt de oproep tegengehouden door het Plafond en kan je het Plafond verhogen of (tijdelijk) uitschakelen zodat je de oproep kan doen.

Mocht er geen sprake zijn van een Plafond dan raad ik je aan om je simkaart eens in een ander (simlockvrij) toestel te testen om te kijken of het daar wel op werkt. Kan je via het andere toestel ook niet bellen dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we je abonnement erbij kunnen pakken en verder kunnen kijken.

Groetjes,

Phil

Phil,bedankt voor uw antwoord.

Echter het plafond staat aan ivm verbruik,in het verleden dat ik een rekening had van €150,-maar als hij een account heeft voor onbeperkt gratis bellen,waarom moet ik dan het plafond uitzetten,zodat het internet weer actief gaat en er weer extra kosten gemaakt worden? het moet toch zo zijn dat het plafond ingesteld is dat als zijn 5GB op zijn hij niet meer kan internetten,mits hij WIFI heeft maar dat hij wel gewoon kan bellen als zijn mb op zijn,want dat heeft hij toch gratis en onbeperkt bellen,of werkt dat niet meer als de bundel op is? en al zeker moet hij altijd kunnen bellen  naar de 3 nummers die altijd bereikbaar moeten zijn via zijn toestel? het toestel is overigens simlock vrij.

Reputatie 2
Badge +7

Hi Jay-Jay,

Het ingestelde Plafond houdt alleen buitenbundelkosten tegen. Zoals Phil aangeeft zou dit dus alleen moeten worden aangepast indien er gebeld zou moeten worden naar een betaald nummer aangezien er met onbeperkt bellen er uiteraard geen restrictie moet zijn om uit te bellen naar gewone vaste en/of mobiele nummers. Omdat het om een specifieke vraag gaat waarom het uitbellen niet lukt, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice

Groetjes,

Houssam

Reageer