Beantwoord

Ik kan een 0900 nummer niet bellen, informatienummers en entertainmentnummer bellen staan aan

  • 16 January 2019
  • 7 reacties
  • 6067 Bekeken

Hallo, Ik kan het nummer 0900-0699 niet bellen. In de instellingen staan de settings om informatienummers en entertainmentnummers te bellen aan.
Andere gesprekken kan ik wel voeren.
Heeft iemand suggesties? Bedankt, Ben
icon

Beste antwoord door Youri 16 January 2019, 22:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Beste Ben,

Ik ben de instellingen van je abonnement langsgelopen en deze zijn juist. Je hebt echter een Plafond ingesteld gelijk aan je abonnementskosten. Je kunt met deze instelling geen extra kosten maken, dus ik denk dat het gesprek daarom geblokkeerd is. Op internet zag ik dat dit telefoonnummer ook via een normaal vast nummer te bereiken is, namelijk 013 5499991.

Groeten, Youri
Dank je wel Youri, dit was inderdaad de oplossing. Ik heb het plafond wat hoger gezet en het werkt weer. Groeten, Ben
Ik heb hetzelfde problem heb alles aan staan en heb meerder berichten gestuurd toen zeiden ze dat als ik me rekening betaalde het weer deed en hij is betaald nog kan ik niks

06xxxxxxx is de nummer

Mvg p kool
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Pammie.34,

Vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je diensten. Via de community hebben we geen inzage in je persoonlijke gegevens.
Voor meer informatie verwijs ik je daarom door naar onze klantenservice.

Het 06-nummer dat je hebt geplaatst heb ik weggehaald ivm privacy.

Groet, Astrid
@Pammie.34 , bij mij werkte het toen ik het plafond ophoogde. Dat had ik precies op de abonnementskosten staan, maar de 0900 nummers zijn niet gratis. Daarom ga je over je plafond.
Ik kan geen 0909 nummer bellen of sms'en. Heb nog zat beltegoed en geen plafond ingesteld....
Reputatie 3
Badge +7
@wmf dat is natuurlijk niet fijn!

Een 0909 nummer valt onder de entertainment nummers. Op Mijn Simpel kan je naast informatienummers ook entertainmentnummer inschakelen. Dit is te vinden onder "sim & instellingen".

Ik hoop dat het lukt!

Groet, Sanne

Reageer