Beantwoord

Ik kan geen 0900 bellen maar instellingen staan goed

• 27 April 2023
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik kan geen 0900 bellen kwam ik achter toen in politie nodig had. Al mijn instellingen staan goed, alles aan en uit gezet maar nog kan ik niet naar 0900 bellen.

icon

Beste antwoord door Noor 3 May 2023, 14:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Heb je misschien plafond ingesteld? Dan kan het zijn dat dit de oorzaak is, schakel het even uit

Heb je misschien plafond ingesteld? Dan kan het zijn dat dit de oorzaak is, schakel het even uit

Nee, dat heb ik niet, heb altijd heel veel minuten en internet tegoed over.  Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Brenda Poldervaart,

Vervelend om te lezen dat je niet naar 0900 nummers kan bellen. 

Het 0900 nummer van de politie is een betaald telefoonnummer. Hiervoor dien je de instellingen 'Informatienummers bellen/Entertainmentnummers bellen' aan te hebben staan in jouw abonnement. Via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim & Instellingen' kan je controleren en of deze aan of uit staan. Staan deze uit? Dan dien je ze even in te schakelen. 

Staan deze instellingen aan? Controleer even of je een Plafond hebt ingesteld. Dit kan je controleren onder het kopje 'Plafond'. 
Let op! Het Plafond is altijd inclusief jouw abonnementskosten. Staat het Plafond gelijk aan jouw abonnementskosten? Dan raad ik je aan om het Plafond te verhogen en of tijdelijk uit te schakelen. Na de wijziging kan je het beste jouw toestel even opnieuw opstartten. 

Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op. Wij kunnen dan even samen met jou kijken naar het probleem. 

Fijne dag! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer