Beantwoord

Ik kan geen premium SMS berichten ontvangen, hoe kan dit?

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

Badge

Dag,

Ik probeer al een paar dagen een code op te vragen van een instantie. Maar ze sturen mij deze code met een premium bericht. Ik heb laatst gecontroleerd of premium berichten aan staat (en dit staat aan). En ik heb ook al op payinfo.nl gekeken of mijn nummer geblokkeerd is en dit ook niet het geval. Wat kan ik verder nog doen?

M.v.g.

Aaron

icon

Beste antwoord door Phil 16 July 2020, 10:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @aaronwesley!

Vervelend dat je geen code per sms kan ontvangen en goed dat je al een aantal dingen zelf hebt gecheckt!

Zo te lezen staan de basisinstellingen goed en is er geen sprake van een externe blokkade. Daarom wil ik je vragen om contact met ons op te nemen, dan pakken we je abonnement erbij en kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,

Phil

Is er iemand die ooit een passend antwoord heeft ontvangen via simpel??? Met name over de premium diensten? Het forum staat er vol mee namelijk. 
ik zie geen enkele oplossing terwijl iedereen het probleem zeer duidelijk omschrijft. het verzoek contact opnemen met de klantenservice leidt natuurlijk ook tot niks .. dat is echt zonde van de tijd, energie en vooral humeur🤣🤣🤣

heeft iemand die een probleem heeft met verzenden en ontvangen van premium diensten een oplossing inmiddels? Dan hoor ik het graag!

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Mariekevreeburg,

 

Vervelend dat ook jij problemen ervaart met premium sms'jes!

 

Net zoals de andere gebruikers wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer