Beantwoord

Ik kan niet bellen en gebeld worden.

  • 20 October 2021
  • 6 reacties
  • 1686 Bekeken

Ik heb sinds kort dat ik telefonisch niet bereikbaar ben en bellen gaat ook haast niet. Als ik een keer of 10 een nummer bel kom ik er na lang wachten soms door.

SMS en mobiel internet lukt wel. Het rare is als ik dan eens door zelf te bellen iemand te pakken heb en dan met een ander nummer naar mezelf bel dan gaat hij wel over. Als ik het daarna nogmaals probeer dan krijg ik weer geen verbinding.

Ik heb gisteren al contact gehad met de helpdesk van simpel en ik heb 3 nummers op gegeven die me in de afgelopen 24 uur gebeld hebben maar het duurt me veel te lang. Ik verwacht ook telefoontjes op dit nummer.

Wat heb ik al geprobeerd?

  1. ##002# 
  2. simkaart in 2 andere telefoons, beide hetzelfde probleem dus het ligt niet aan de telefoon
  3. het ligt ook niet aan de dekking want ik heb gewoon volle bak bereik volgens de statusbalkjes.
  4. uiteraard al meerder keren opnieuw opgestart
  5. automatisch contact maken met netwerk veranderd naar netwerk van simpel

Ik weet al dat het vervelend is, daar heb ik niets aan, ik wil graag dat het probleem opgelost wordt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 October 2021, 09:06

Bekijk origineel

6 reacties

Hi @Henri Schuring

Wat vervelend dat je slecht bereik ervaart. 

Ik begrijp uiteraard goed dat je wil dat dit probleem spoedig opgelost wordt. 
Uit je bericht begrijp ik dat je ons 3 voorbeelden hebt aangeleverd waarbij je deze storing ervaart. Indien dit het geval is, dan is er reeds een onderzoek gestart door de specialist. Zij zal verder onderzoeken wat de oorzaak hiervan is. Een onderzoek neemt een aantal dagen in beslag waardoor ik dit probleem niet direct voor je op kan lossen. Ik hoop uiteraard dat je spoedig weer bereikbaar bent. Mijn collega zal contact met je opnemen zodra er meer bekend is omtrent het onderzoek. 

Groet, 

Lisa

 

Er wordt helemaal niets opgelost door Simpel.
Na in totaal 2,5 uur met support te hebben gebeld en (íedere keer) weer alle stappen doorlopen te hebben was het uiteindelijke antwoord van Simpel:
Stap maar over naar een andere provider. We gaan dit niet oplossen.

stefan
 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @stefan de west,

 

Wanneer wij de diensten die wij beloven te leveren niet kunnen leveren en er geen andere oplossing is, dan geven we je inderdaad de mogelijkheid om over te stappen. We zien je niet graag vertrekken, maar willen uiteraard wel dat je bereikbaar bent! 

 

Groetjes. Charlie

Simpel

Ik weet nog niks al 2 maanden kan ik niet bellen of gebeld worden,dan krijg je een computer Simke en die legt alles zo beroerd uit ,geen stap verder gekomen.Mijn contacten zijn geblokkeerd,hoe moet ik ze deblokkeren ,voor de laatste keer.Pffffffffffff

 

Het is geen kwestie van op kúnnen lossen maar een kwestie van op wíllen lossen.
Liever een goedkope abonnee kwijt dan er werk in steken en zorgen dat het wordt opgelost.
Is slechts een kosten afweging.
Gewoon té triest voor woorden..

Reputatie 6

Ik weet nog niks al 2 maanden kan ik niet bellen of gebeld worden,dan krijg je een computer Simke en die legt alles zo beroerd uit ,geen stap verder gekomen.Mijn contacten zijn geblokkeerd,hoe moet ik ze deblokkeren ,voor de laatste keer.Pffffffffffff

 

Wat een vervelend geklooi.

Wat bedoel je met de contacten zijn geblokkeerd? Staan ze op de simkaart? 

Reageer