Beantwoord

Ik kan niet bellen/gebeld worden.

  • 12 May 2021
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Mijn Samsung note 4 heeft een opwaardering naar Android 9 met de custom rom lineage 16.0. Nu werkt de SIM kaart niet meer en ik kan niet bellen of gebeld worden. Ligt het probleem bij T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 May 2021, 13:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hi @hoogschip

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van het abonnement. 

Het probleem zou niet bij T-mobile moeten liggen, omdat er verder geen storingen bekend zijn. 

Allereerst wil ik je vragen om onze dekkingskaart te controleren. 
Mocht er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie(s), dan is dit de oorzaak van het probleem. 

Als er geen storing bekend is, dien je het toestel even opnieuw op te starten. Als je dan nog geen service hebt moeten we even verder onderzoeken wat er aan de hand is. Wil je dan contact met ons opnemen? 

Je mag ons ook een e-mail sturen met een alternatief telefoonnummer waarop je wel bereikbaar bent. Er wordt dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je opgenomen. 

Groetjes,

Lisa

De dekking is prima. Als ik de sim kaart steek in een GSM van mijn vrouw met Samsung firmware werkt het gewoon. Een Ben sim kaart met een custom rom werkt ook niet. Zowel Simpel als Ben maken gebruik van het netwerk van T-mobile. Ik heb wat gegoogled en lees allerlei dingen zoals, de modem doet het niet, de LTE stack is mogelijk beschadigd en "dat is het risico van custom roms". Ik schiet er weinig mee op. Jammer, want ik ben zeer gehecht aan mijn Samsung Note4 maar bankapplicaties doen het niet meer met Android 6 en lager. Ik heb vernomen dat dit probleem zich niet voordoet bij het KPN-netwerk. U kunt mij bereiken op 0652181140.

Bedankt voor uw reactie,

Bram Hoogendoorn

naar welk email adres kan je de vraag sturen?

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @hoogschip,

 

Zeker begrijpelijk dat dit erg vervelend is! 

 

Gezien de simkaart wel in een ander toestel werkt, geeft dit aan dat onze diensten werken en het probleem gerelateerd is aan het toestel. In dit geval verwijs ik je graag naar de leverancier van je toestel, wellicht dat zij het probleem samen met jou kunnen oplossen! 

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer