Mijn Samsung note 4 heeft een opwaardering naar Android 9 met de custom rom lineage 16.0. Nu werkt de SIM kaart niet meer en ik kan niet bellen of gebeld worden. Ligt het probleem bij T-Mobile?
Ik kan niet bellen/gebeld worden.
Beste antwoord door Anonymous
Hi
Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van het abonnement.
Het probleem zou niet bij T-mobile moeten liggen, omdat er verder geen storingen bekend zijn.
Allereerst wil ik je vragen om onze dekkingskaart te controleren.
Mocht er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie(s), dan is dit de oorzaak van het probleem.
Als er geen storing bekend is, dien je het toestel even opnieuw op te starten. Als je dan nog geen service hebt moeten we even verder onderzoeken wat er aan de hand is. Wil je dan contact met ons opnemen?
Je mag ons ook een e-mail sturen met een alternatief telefoonnummer waarop je wel bereikbaar bent. Er wordt dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je opgenomen.
Groetjes,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.