ik kan niet meer bellen met mijn telefoon
Hi
Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden.
Vervelend dat je niet kan bellen. Mocht het toestel de verbinding met het netwerk verliezen, dan adviseer ik je om het toestel volledig uit te schakelen. Als je het toestel vervolgens weer opnieuw opstart, wordt er een nieuwe netwerkverbinding gemaakt.
Een andere mogelijkheid is dat het Plafond of de Gebruikslimiet is bereikt. Wanneer je een Plafond hebt ingesteld op een bepaald bedrag, kun je na het bereiken van dat bedrag geen kosten meer buiten je bundels maken. Je kunt alleen nog van het tegoed binnen je bundels gebruik maken. Je kunt in dat geval wel je Plafond verwijderen of verhogen via je persoonlijke pagina Mijn Simpel om te zorgen dat je extra ruimte hebt om kosten te maken voor het gebruik van belminuten buiten je bundel.
Mocht het probleem dan niet verholpen zijn dan zou het mogelijk kunnen zijn dat het toestel of de simkaart beschadigd is. Om dit te controleren dien je de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Als de simkaart wel in het andere toestel werkt, dan zou dit te maken kunnen hebben met je mobiele telefoon. Je dient hiervoor dan contact op te nemen met de leverancier van het toestel. Als de simkaart in het andere toestel ook niet werkt, dan zou dit te maken kunnen hebben met ons netwerk. Mocht dit het geval zijn, dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat er een onderzoek kan worden gestart door de specialist.
Groet,
Lisa
dank u wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.