Beantwoord

Ik wil een pager

  • 7 June 2021
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik wil een manier unidirectioneel bereikbaar te zijn voor bepaalde mensen, buiten mijn smartphone om. Nul minuten, nul sms, nul internet, nul roaming; de fakto een ontvanger voor een alarmnummer die gebruikt kan worden om mij te bereiken.

Vroeger gebruikte ik hier SMS voor, maar sinds mijn vertrek uit whatsapp ivm overname door facebook, is SMS ineens het enig resterende contactvlak, waardoor de urgente contactpogingen verloren raken in een zee van onbelangrijk geleuter van vrienden, klanten, etc, die Telegram en/of Signal installeren te moeilijk vinden. 

Voor deze mogelijkheid een heel abonnement opzetten leek me nodeloos duur, dus belde ik mijn provider KPN met de vraag, aangezien de website de mogelijkheid niet bied. Sales moest ik eerst uitgebreid uitleggen wat een pager was voor ze gingen lachen, maar de support afdeling kon zich bij het woord ‘pager’ al niet meer inhouden. Hopelijk krijg ik hier een nuttiger antwoord. 

icon

Beste antwoord door Karin303 8 June 2021, 10:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9

Een pager (Semafoon of pieper).die je kunt aanschaffen, heeft volgens mij een eigen systeem en daar is geen abonnement voor nodig....Simpel is een Sim only provider die mobiele abonnementen levert......

Reageer