Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opwaarderen met onbeperkt bellen

  • 14 June 2019
  • 3 reacties
  • 1575 Bekeken

Badge
Simpel adverteerd dat je je bundel elke maand kunt veranderen. Nu wil ik onbeperkt bellen toevoegen en dat kan niet volgens 2 medewerkers van simpel omdat ik een actie abonnement heb. Dus ik zou het hele abonnement om moeten gooien om onbeperkt bellen toe te voegen. Maar onbeperkt bellen kost € 1,50 extra en als ik een nieuw abonnement met onbeperkt bellen afsluit kom ik uit op € 21,50 tegen het abonnement wat ik nu heb van € 15 plus bellen ad €1,50 van €16,50. Kort gezegd ik kan onbeperkt bellen niet toevoegen vanwege het actie abonnement. Maar bijna alle abonnementen zijn acties. Ben het hier niet mee eens maarja
icon

Beste antwoord door Alexandra 17 June 2019, 13:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi!

Welkom op onze Community! Bij Simpel kun je inderdaad maandelijks je bundels aanpassen, omhoog en omlaag. Je kan daarbij kiezen uit de huidige actieve bundels. Stel je maakt gebruik van een actie of je hebt een oudere bundel, dan kan je die niet meer kiezen na de wijziging.

Je kan je bundels dus maandelijks aanpassen, dat houdt alleen niet in dat je je bundels zelf kunt samenstellen. Alleen een 'onbeperkt bellen' bundel of bijvoorbeeld een sms bundel kan je niet los toevoegen. Je gehele bundel wijzigt dan dus. Er wordt wel een verschil gemaakt tussen actie en niet actie. De acties die wij online aanbieden zijn beschikbaar als je verlengd of nieuw bestelt, maar niet als je je bundel wijzigt. Je kan wel tijdens je bundel periode extra MB's bestellen. Dit hebben we aangepast omdat hier veel vraag naar was vanuit onze klanten.

Je vindt de beschikbare bundels op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'.

Groetjes, Alexandra

De claim dat je je bundel elke maand omhoog en omlaag aan kunt passen is dus erg misleidend.

Aangezien de lagere (actie) bundels nooit bij de te kiezen bundels staan. Of je moet wachten tot het verlengen wat zeker niet per maand is.

 

Mvg, Saskia

Reputatie 2
Badge +2

Sterker nog, voor het aanzetten van de optie om onbeperkt te kunnen bellen moet je ook overstappen van bundel. Zie ook dit topic: https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/onbeperkt-bellen-toevoegen-lukt-niet-1935

Reageer