Hoi,
Ik ben momenteel in Mexico en nu ik heb nog steeds geen sms van jullie gehad dat ik in Mexico ben. Ik kan op dit moment geen sms versturen maar wel ontvangen. Ook staat mijn roaming aan maar dit kan ik zelf niet uitzetten of weer aanzetten. De lokale tijd staat nog steeds op Nederlandse tijd en ook dit kan ik niet veranderen. Hoe kan dit?
Antwoord
In Mexico ontvang ik geen welkom Sms en lokale tijd werkt niet
Beste antwoord door Joachiem
Welkom op onze Community, fijn dat je er bent.
Heel vervelend dat je internet het niet doet, daar gaan we je gauw bij helpen.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
Staat je SMS centrale goed ingesteld? Om het juiste sms centrale nummer in te stellen:
Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.
Klik onderaan op "Toetsen".
Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.
Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.
-Staat je toestel goed ingesteld? (gebruik eventueel de Simpel toestelhulp om dit te controleren)
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.Werkt dit niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. We horen dan graag van welk toestel je zelf gebruik maakt en in welk toestel je de simkaart hebt getest.Is je probleem opgelost?
Laat het hier even weten zodat misschien ook andere klanten geholpen kunnen worden.
Veel plezier in Mexico!
Groetjes Joachiem
Heel vervelend dat je internet het niet doet, daar gaan we je gauw bij helpen.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
Staat je SMS centrale goed ingesteld? Om het juiste sms centrale nummer in te stellen:
Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.
Klik onderaan op "Toetsen".
Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.
Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.
-Staat je toestel goed ingesteld? (gebruik eventueel de Simpel toestelhulp om dit te controleren)
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.Werkt dit niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. We horen dan graag van welk toestel je zelf gebruik maakt en in welk toestel je de simkaart hebt getest.Is je probleem opgelost?
Laat het hier even weten zodat misschien ook andere klanten geholpen kunnen worden.
Veel plezier in Mexico!
Groetjes Joachiem
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.