Beantwoord

Kan door sommigen niet gebeld worden

  • 20 March 2020
  • 2 reacties
  • 1171 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik kan door twee vrienden van mij die beide bij Vodafone zitten niet gebeld worden. Al een aantal weken. Ze krijgen dan het bericht te horen: “Momenteel is dit nummer niet bereikbaar”

Ik heb geen iPhone, maar een OnePlus 5. Op het moment dat ze mij bellen ben ik dus voor hen niet bereikbaar, maar vanaf een ander toestel via het netwerk van simpel.nl wél en ook via mijn vaste telefoon. Anderen kunnen mij ook bellen.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Grtz Jeff

icon

Beste antwoord door Houscouss 23 March 2020, 18:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Jeff,

Welkom op onze Community!

Dat is super vervelend! Ik weet dat er nu bijna een maand geleden een issue heeft gespeeld waarin de Simpel klanten niet door nummers bereikt konden worden die op het netwerk van Vodafone zitten. Het probleem is echter wel al verholpen vanaf 26 februari... Je kan toch het beste even contact opnemen met onze klantenservice om een aantal stappen te doorlopen om de onderliggende oorzaak te vinden.

Je kan zelf de volgende stappen nog even doen voordat je contact opneemt:

1. Start je telefoon opnieuw op
2. Test de simkaart in een ander toestel
3. Stuur ons de volgende gegevens ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

Groetjes,

Houssam

Reputatie 1
Badge

Bedankt Houssam! Ik ga ermee aan de slag :thumbsup_tone1:

Reageer