Hoi Jeff,
Welkom op onze Community!
Dat is super vervelend! Ik weet dat er nu bijna een maand geleden een issue heeft gespeeld waarin de Simpel klanten niet door nummers bereikt konden worden die op het netwerk van Vodafone zitten. Het probleem is echter wel al verholpen vanaf 26 februari... Je kan toch het beste even contact opnemen met onze klantenservice om een aantal stappen te doorlopen om de onderliggende oorzaak te vinden.
Je kan zelf de volgende stappen nog even doen voordat je contact opneemt:
1. Start je telefoon opnieuw op
2. Test de simkaart in een ander toestel
3. Stuur ons de volgende gegevens ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
Groetjes,
Houssam
Bedankt Houssam! Ik ga ermee aan de slag