Beantwoord

Kan één specifiek nummer niet bellen

  • 30 December 2023
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik probeer het nummer van de speedgate van de parkeergarage van onze woning te bellen met mijn Simpel-nummer, maar dat lukt niet. De telefoon gaat ook niet over en krijg ook geen kiestoon te horen bij het bellen.

 

Mijn zoon heeft exact hetzelfde Simpel-abonnement en die kan het betreffende nummer wel gewoon bellen. Het is een +33 nummer (lijkt op een buitenlands nummer, maar dat is het volgens de beheerder van de parkeergarage niet).

 

Mijn nummer is niet geblokkeerd en staat gewoon in de telefooncentrale van de speedgate, dus daar ligt het niet aan. Ook heb ik het bellen naar buitenlandse en/of servicenummers zelf niet geblokkeerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

 

Wat kan ik nog proberen om het probleem op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door Janine 25 January 2024, 12:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Walter 

Excuses voor de ontzettend late reactie!

Je bericht is per ongeluk bij de spam gekomen. Kan je reageren of het nog steeds speelt? Zo ja, kijken we graag mee namelijk. Als het opgelost is, ben je ook welkom de oplossing te delen voor lotgenoten :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel 

Hey @Walter 

Excuses voor de ontzettend late reactie!

Je bericht is per ongeluk bij de spam gekomen. Kan je reageren of het nog steeds speelt? Zo ja, kijken we graag mee namelijk. Als het opgelost is, ben je ook welkom de oplossing te delen voor lotgenoten :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel 

Hoi Janine, ja het probleem speelt nog steeds. Bij alle andere telefoonnummers die we hebben aangemeld werkt het, behalve met mijn Simpel-nummer...

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Walter 

Dank voor je berichtje,

dan gaan we hier graag mee aan de slag. Kan je contact met ons opnemen? Dit kan telefonisch of via ons Whatsapp telefoonnummer. 

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer