Beantwoord

Kan geen SMS ontvangen van bedrijven

  • 24 March 2020
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Ik ontvang al enige tijd geen SMS berichten meer van bedrijven zoals gemeente, bank enzovoort. Ik heb vrijwel alle (voor mij) mogelijke stappen ondernomen. Vliegtuigmodus aan en uit zetten, sms centrale nummer toevoegen. Wat automatisch veranderd wordt in 06 ipv +31. Telefoon aan en uit, bel modus met de hashtag en sterretjes code. Niks werkt. Ik krijg bij dat laatste een netwerk fout of? Mmi code? Fout. Ik ben door de opties heen. Wie kan mij uit de brand helpen. Ik ben eigenaar van een Huawei p30

 

icon

Beste antwoord door Houscouss 25 March 2020, 16:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Kimmichaelis,

Welkom op onze Community!

Wat balen, deze sms’jes zijn juist belangrijk en nodig voor belangrijke zaken! Begrijp ik dan goed dat je dit probleem sinds kort hebt? 

Allereerst kan je uitsluiten of je zelf ‘gewone’ sms-berichten kan sturen naar/ontvangen van  06-nummers. Indien dit niet werkt, gaat het vermoedelijk om een toestelinstelling. Maar om echt zeker te weten waar het probleem ligt van het niet kunnen ontvangen van service-sms’jes, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan wordt er aan de hand van een stappenplan gecheckt wat de oorzaak kan zijn.

Groetjes,

Houssam

Reageer