Beantwoord

Kan niet aanmelden netwerk

  • 17 December 2019
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Ik kan zo'n 24 uur niet of nauwelijks bellen. Ik heb een eigen zaak en ervaar nu schade. Graag snel oplossen!

Kan niet aanmelden op netwerk en dus niet bellen. 

Ik hoor graag van Simpel.

 

Mvgr Joep

icon

Beste antwoord door Alexandra 19 December 2019, 11:14

Bekijk origineel

3 reacties

Krijg ik nog reactie van Simpel?

Mvgr Joep

Reputatie 6

Hi @Joep123 

 

U krijgt zeker nog een reactie van Simpel, maar op de community duurt het wat langer meestal dan 4 uur.

Twitter gaat bijvoorbeeld sneller.

https://www.simpel.nl/contact

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Joep! 

Er is inderdaad een storing bij T-Mobile maar dat zou nu verholpen moeten zijn. Hier lees je er meer over. Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer