Skip to main content
Antwoord

Kan niet aanmelden netwerk

  • December 17, 2019
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Joep123

Ik kan zo'n 24 uur niet of nauwelijks bellen. Ik heb een eigen zaak en ervaar nu schade. Graag snel oplossen!

Kan niet aanmelden op netwerk en dus niet bellen. 

Ik hoor graag van Simpel.

 

Mvgr Joep

Beste antwoord door Alexandra

Hoi Joep! 

Er is inderdaad een storing bij T-Mobile maar dat zou nu verholpen moeten zijn. Hier lees je er meer over. Succes!

Groetjes, Alexandra

3 reacties

Joep123
  • Auteur
  • Lezer
  • December 17, 2019

Krijg ik nog reactie van Simpel?

Mvgr Joep


  • Superster
  • December 17, 2019

Hi @Joep123 

 

U krijgt zeker nog een reactie van Simpel, maar op de community duurt het wat langer meestal dan 4 uur.

Twitter gaat bijvoorbeeld sneller.

https://www.simpel.nl/contact


Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • December 19, 2019

Hoi Joep! 

Er is inderdaad een storing bij T-Mobile maar dat zou nu verholpen moeten zijn. Hier lees je er meer over. Succes!

Groetjes, Alexandra