Beantwoord

Kan niet bellen

  • 6 April 2022
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Omdat er geen storing was gemeld op de website van Simpel/T-Mobile en ik met mijn telefoon niet kon bellen, heb ik geprobeerd mijn sim in een andere telefoon te doen. Ook daar fout.

Het geluid tijdens het spreken/luisteren is alsof de telefoon onder water wordt gehouden. Niet te verstaan.

Vervolgens voor 15 euro nieuwe sim besteld en gekregen. Zelfde probleem.

Wat moet ik doen? En hoe kan ik die kosten terug krijgen. Want dat is niet de oorzaak.

Bij geen oplossing stap ik per juni over op andere provider.

icon

Beste antwoord door Charlie 8 April 2022, 13:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @janv01,

 

Welkom op onze community! 

 

Wanneer je problemen met het bellen ervaart, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij je abonnement erbij pakken, een stappenplan met je doorlopen en nagaan waardoor de problemen worden veroorzaakt. Dit is dan ook mijn advies. 

 

Wat betreft de kosten van de simkaart: wellicht dat de desbetreffende medewerker dit intern kan doorspelen en om een eenmalige correctie kan vragen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer