Skip to main content
Antwoord

kan niet bellen

• June 25, 2025
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Na storing van vandaag kan ik niet meer bellen geeft wel berichten door abonnement simpel

Beste antwoord door Raveena

Beste,

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met bellen en/of gebeld worden.
Ik snap dat je hier niet op zit te wachten. 

Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen. Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn

Via deze link: kun je zelf enkel controles uitvoeren: Bellen Simpel

Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen voor een passende oplossing.

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe!

Met vriendelijke groet,

Raveena 
Team Simpel

2 reacties

zelfde probleem hier, al de hele dag, mijn telefoon gereset, sim eruit en er weer in, andere telefoon, andere sim van AH en dat werkt gewoon op beide telefoons dus het probleem zit echt bij simpel, simpel!
Nu nog een oplossing en een schadevergoeding en waarschijnijk veel klanten kwijtraken, simpel!

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

Beste,

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met bellen en/of gebeld worden.
Ik snap dat je hier niet op zit te wachten. 

Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen. Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn

Via deze link: kun je zelf enkel controles uitvoeren: Bellen Simpel

Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen voor een passende oplossing.

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe!

Met vriendelijke groet,

Raveena 
Team Simpel

De volgende dag was het verholpen. Maar om dan te zeggen belt u even is natuurlijk humor van de bovenste plank.Kan niet bellen dus bel maar even.