Skip to main content

We hebben al een aantal maanden problemen met bellen. Met bellen wordt er automatisch na 3-15 seconden beïndigd. Met gebeld worden ook. Internet (4g) werkt wel. Dus via WhatsApp bellen kan wel. Sms-en kan ook. 

We hebben veel geprobeerd:

- sim kaart opnieuw erin en eruit

- telefoon opnieuw opstarten

- sim kaart in een ander toestel (toen werkte het wel)

- nieuwe telefoon gekocht (was het ook al tijd voor, maar nu werkt het met de nieuwe telefoon nog steeds niet)

- in de instellingen gekeken of er wat raars stond, nog niks raars gevonden

- klantenservice van simpel heeft het tot nu toe ook nog niet gevonden 

 

Inmiddels duurt het erg lang. Het is toch belangrijk om te kunnen bellen en bereikbaar te zijn. We lossen dit graag zsm op. 

Wat zijn onze andere opties om dit op te lossen? 

Hi @Fleurrrr 

 

Welkom op onze community!

 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met bellen! Zo te zien heb je al heel veel zelf getest, dit zouden namelijk ook de stappen zijn die ik je zou willen laten uitvoeren. Ik wil je vragen even contact met ons op te nemen. Mijn collega's kijken graag even met je mee, wellicht dat jullie er samen uit kunnen komen. Je zou zelf nog even in je telefoon het '’bellen via 4G'’ (ookwel VoLTE genoemd) kunnen uitzetten, dat zorgt de laatste tijd ook vaak voor problemen.

Een fijne dag verder! 

 

Groet, Damien
Simpel


Reageer