Beantwoord

Kan niet bellen in buitenland

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Ik kan niet bellen naar een Zweeds nummer vanuit Zweden. Naar Nederland is geen probleem maar als ik naar een Zweeds nummer wil bellen vanuit Zweden gaat dit niet. Ook internet werkt gewoon goed.

 Ik heb zowel telia als tele2 geprobeerd maar met beide geen succes.  Plafond heb ik uitgezet en roaming staat uiteraard aan.

icon

Beste antwoord door Noor 25 April 2023, 14:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Rianne Kindt

Vervelend om te lezen dat je niet naar een Zweeds nummer kan bellen vanuit Zweden. 
Ervaar je momenteel nog steeds problemen in het buitenland? Zo ja, dan verneem ik dat graag zodat ik jou verder kan helpen. 
Je kan mij ook een privé bericht sturen zodat ik inhoudelijk met je mee kan kijken naar het probleem. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Hoe hebben jullie dit probleem opgelost? Ik kan niet bellen naar Australië!

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Jolin,

Welkom op onze Community!

Australië valt in zone 2, bellen vanuit Nederland naar zone 1-2-3 brengt kosten met zich mee. Zie hier de tarievenlijst. Als je een Plafond hebt ingeschakeld, beschermt deze je tegen hoge kosten. Door je Plafond omhoog te stellen of uit te schakelen, kan je verdere kosten maken en zal de call niet worden geblokkeerd. Lukt het nog steeds niet? Dan is er assistentie nodig en kijken we graag met je mee.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Zet bij bellen in zweden voor het nummer 0046

Reageer