Beantwoord

Kan niet bellen met iPhone 8

  • 17 June 2022
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Met mijn iPhone 8 kan ik niet bellen en gebeld worden met mijn Simpel SIM kaart. Als ik de SIM kaart in een andere iPhone doe (een iPhone 6s), werkt het prima en kan ik wel bellen en gebeld worden. Ik heb alle instellingen tussen de twee iPhones vergeleken en gelijk gezet. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Phil 20 June 2022, 16:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Jonna,

Vervelend dat je problemen met het bellen ervaart en goed dat je al een aantal dingen hebt getest.

Om een beter beeld van de situatie te krijgen raad ik aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan mijn collega namelijk ook je abonnement erbij pakken en gerichter met je meekijken. Van tevoren kan je nog wel checken of er bijvoorbeeld een update voor het besturingssysteem is. Voor mijn collega is het ook fijn om te weten of je eerder in de iPhone 8 al wel hebt kunnen bellen of dat je bijvoorbeeld recent van toestel bent gewisseld en het sindsdien ervaart.

Groetjes,

Phil

Reageer