Skip to main content

Hallo simpel. 

 

Sinds kort heb ik een nieuwbouwwoning. 

Alleen kan ik nu binnen niet bellen en horen mensen mij geregeld niet, hebben jullie ook een oplossing voor dit probleem? Het is namelijk best wel vervelend om steeds naar buiten te lopen en via WhatsApp bellen is ook niet altijd een oplossing.

 

Graag hoor ik van jullie. 

 

Misschien helpt het om tijdens het bellen je toestel op 3G te zetten....Bel anders even met klantenservice 


Goedemiddag @josiia!

Dat klinkt als een onhandige situatie!

Indien je verbindingsproblemen daadwerkelijk worden veroorzaakt door (de bouw van) je woning, dan moet ik eerlijk bekennen dat het lastig is om daar een directe oplossing voor te bieden. Wel werken we geregeld aan het netwerk om het netwerk en de dekking te verbeteren. Via de dekkingskaart kan je kijken of dat ook op jouw thuislocatie het geval is. Bij de dekkingskaart staat ook aangegeven hoe elk netwerk op die locatie presteert. Indien er verschil is tussen het 3G en het 4G netwerk, kan het lonen om van netwerk te wisselen.

Naast bovenstaande kan je altijd met ons in contact komen, dan pakken we je abonnement erbij en kijken we graag wat specifieker met je mee naar de situatie.

Groetjes,

Phil


Reageer